|
||||||||||||||
Home » info » |
Obchodní podmínky internetového obchodu YinYang.cz provozovatele SMETANA spol. s r.o. se řídí níže uvedeným nákupním řádem, platnou legislativou a obchodními zvyklostmi. Informace o postupu nákupu zjistíte kliknutím na následující odkaz: Objednání zbožíOdesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a stvrzuje, že se seznámil/a s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Potvrzení o přijetí objednávkyPřijetí objednávky s veškerými údaji obdržíte od nás na Vámi udanou e-mailovou adresu. Zvolíte-li bezhotovostní platbu předem, zašleme Vám současně Výzvu k úhradě. Dodání zbožíZboží zasíláme na území České a Slovenské Republiky. Česká pošta za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující vždy zásilku při přebírání od České pošty důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s pracovníkem České pošty protokol o poškození. CenyCeny jsou zveřejněny na internetu. Vyhrazujeme si právo měnit ceny s okamžitou platností. Pro daný obchod platí cena platná v okamžiku nákupu. Způsob platbyČeská republika
Slovenská republika
PoštovnéČeská republika Slovenská republika Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka obratem kontaktovat. Pro opakované zaslání připočte prodávající k ceně poštovné a případně dobírku opakovaně v plné výši. Záruka, vrácení zboží a reklamaceVeškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných zastoupení nebo dovozců a distributorů pro ČR a SR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a záručních podmínek výrobce. Zásilku je možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího převzetí, přičemž poštovné hradí zákazník. Samotné zboží ani originální obal zboží s veškerým přislušenstvím nesmí být poškozeny, nést znaky používaní či být jinak znehodnocené. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně dodacího listu nebo faktury. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka, která bude snížena Pokud bude chtít zákazník zásilku či jednotlivé zboží z jakéhokoliv důvodu reklamovat, je nutné, aby podal žádost o reklamaci nejpozději do 7 kalendářních dnů od převzetí zásilky e-mailem nebo telefonicky. Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obch. zák. Storno objednávkyObjednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud je stavající objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů s expedicí zboží. Storno objednávky ze strany prodávajícího Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornu objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena Návratový reklamační list ke stažení: PDF DOCInformace o ochraně soukromí zjistíte kliknutím na následující odkaz: Ochrana soukromí ProvozovatelElektronický obchod www.yinyang.cz je součástí společnosti SMETANA s r.o., Čábelecká 142/30, 165 00 Praha 6 Upozornění: Copyright - Veškerá práva vyhrazena, včetně práva kopírování textů či fotografických materiálů, vcelku nebo jejich částí v jakékoliv formě. |
Copyright © 2024 YinYang | osCommerce by PureHTML |